Как да изберем корпоративен подарък?

Даването на подарък на някого е акт на благодарност и признателност. Този жест може има няколко специални значения като подарък за рожден ден, специално събитие или понякога като сувенир.
Даването на подарък на някого е акт на благодарност и признателност. Този жест може има няколко специални значения като подарък за рожден ден, специално събитие или понякога като сувенир. Същата концепция бива прилагана и в света на бизнеса.

Бизнес подаръци преди всичко се използват за благодарност към клиентите за тяхната лоялност. Брандовете искат да възнаградят тези, които решат да останат техни клиенти. Като им осигурите някои екстри, ще им покажете, че са ценни за Вас.

Същото важи и за Вашите служители. Награждаването им с малки подаръци Ви помага да запазите добрите отношения и да засилите работата в екип.
Подаряването на корпоративен подарък също е добър начин за привличане на потенциални клиенти. За тази цел е необходимо да изберете практични и полезни предмети, които могат да се използват в ежедневието им, но и ще им помогнат да запомнят Вашата марка.

И като за финал, не пренебрегвайте служителите си. Подарете им корпоративни подаръци, за да им благодарите за работата, която вършат. Ако служителите са щастливи и се чувстват ценени, ще изпълняват задачите си по-ефективно.
Важният въпрос сега е какво да изберете. Това са някои идеи и съвети, които биха могли да са Ви от полза в избора на корпоративен подарък.

1. Подаръкът трябва да има специално послание




Докато обмисляте какво харесва и от какво се нуждае Вашият клиент или служител, трябва да помислите за това какво послание трябва да има подаръка. Това обикновено е подобно на избора на перфектния дар за важен за Вас човек. В зависимост от конкретният човек и повод, изборът ще бъде различен. Важно е да помислите какво ще бъде въздействието на този корпоративен подарък. Дали това енещо, което клиентът или служителят Ви ще използва всеки ден или ще бъде прибран в шкаф и забравен? Най-полезни за тези подаръци, които са  най-запомнящи се.

2. Персонализиране на подарък




От голяма полза при избора на персонализиран корпоративен подарък ще Ви бъде да мислите от гледна точна на Вашите клиенти или служители. След като вече имате идея, можете да я персонализирате с гравюри на съобщения или имена. Това ще Ви помогне да си гарантирате, че Вашата компания ще остане в съзнанието им(без да е прекалено рекламна) и ще Ви позволи гласът Ви да бъде чут.

Винаги е препоръчително да изберете артикул, който отговаря на личността на получателя, ако държите да бъде харесан. Следователно трябва да познавате неговите интереси. Най-добрите бизнес подаръци са тези, които ще накарат получателите им да се почувстват ценени.

Добра идея за персонализиран корпоративен подарък е подаръчна кошница или подаръчна кутия с артикули, подходящи за вкуса на Вашият клиент или служител.

3. Изберете подарък, който ще бъде от полза на получателя




От изключително значение е Вашите подаръци да бъдат от полза на клиентите или служителите Ви. Като за начало, започнете да мислите практически, преди да сте подарили нещо. Освен това, при покупката на подарък, който може да издържи, той трябва да се вписва в рутинните дейности на получателя. Персонализираните метални химикали са добър пример за вещ, кото е вероятно да се впише в категорията на артикулите с висока използваемост. Това ще гарантира, че името на вашата марка ще остане в съзнанието на вашите клиенти за продължителен период от време.

4. Качеството трябва да говори




От само себе си се разбира, че персонализираният корпоративен подарък, който избирате, трябва да бъде с високо качество, за да отрази Вашата компания. Качеството се отразява както в опаковката, така и в доставката. Изживяването при разопаковане е един от моментите, в които клиентите изпитват стойността и удовлетворението от това, което получават, така че се уверете, че то отговаря на очакванията Ви.

Прочети още

Запиши се за нашия бюлетин

Имайте, предвид, че вашият email няма да бъде споделен с трети лица и информационните съобщения, които ви изпращаме няма да бъдат повече от едно на седмица.

at-icon