Условия за доставка на OneGift.bg
• Поръчки, заявени онлайн или по телефон в работен ден до 14:00 ч., се обработват и изпращат в същия работен ден и се доставят в рамките на 1-3 работни дни в часови интервал от 9:30 ч. до 18:00 ч., ако е до офис на куриерската фирма още на следващия ден може да вземете Вашата поръчка.
• Поръчки, заявени онлайн или по телефон в работен ден след 14:00 ч. или в почивни дни, се обработват и изпращат на следващия работен ден.
ПРИМЕР:
Ако поръчката е направена във вторник в 11.00 часа - пратката ще бъде обработена в същия ден с очаквана доставка до клиента в рамките на 1-3 работни дни.
Ако е направена в събота в 15.00 ч., пратката ще бъде обработена в първия работен ден.
При извънредни случаи горепосочените срокове могат да бъдат удължени, а клиентът ще бъде информиран от служителите на Onegift.bg в най-кратък срок. Доставки се извършват всеки ден от седмицата с изключение на неделя и празничните дни.
Имате възможност за доставка с услугата ПРИОРИТЕТ, която гарантира че пратката ще бъде доставена в точен времеви диапазон, така например, ако сте на адреса само до обяд, при заплащането на тази услуга - пратката ще бъде при Вас до обяд. Всички доставки до адрес в събота са задължително с тази услуга и се доставят до 13 часа. Фиксиран час за доставка и доставка в събота се начислява допълнително с такса от 3 лв. Пратки до адрес с фиксиран час ги изпращаме с куриерска фирма Еконт.
Всички останали поръчки, които са стандартни до офис или адрес без фиксиран час ще бъде доставена от куриерска фирма ”Спиди”АД.
Доставката ще бъде извършена до 1 работен ден във всички градове, където има филиал на ф-ма ”Спиди”АД, Срокът за доставка до някои населени места без офис на куриерска фирма Спиди или такива, които се обслужват по график, е възможно да бъде удължен с от 1 до 3 работни дни.
Веднага след изпращането на Вашата поръчка ще получите от нас уведомителен имейл с данните, необходими за проследяване на пратката.
Вашата пратка можете да проследявате на страница - https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Доставката до офис по принцип е най-предпочитана, заради по-ниската цена и заради това, че може да вземете пратката от офиса, когато имате свободно време. Повечето офиси работят от 9:00 до 18:00 часа през работните дни, но има и такива с удължено работно време. За подробна информация, погледнете ТУК.
Ако сте поръчали до офис, то ще получите имейл с номера на товарителницата в деня на изпращането, което означава, че можете да вземете поръчката си още на следващия ден след 09:00 часа. Също така е редно да получите СМС или Viber нотификация (но тук трябва да погледнете в бизнес известия, тези вид съобщения не излизат в основното меню за съобщения), когато пратката пристигне в техния офис. Понякога от Спиди не изпращат SMS-и на своите клиенти, това обаче не значи, че пратката не е изпратена от нас и вече не е в офиса им, за да сте напълно убедени и сигурни в това, може да се свържете с нас от 08:00 до 17:00 часа в работни дни или да си проверите статуса на пратката с номера на товарителницата, който сте получили на имейла - https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Ако желаете някой друг да вземе Вашата пратка е нужно да знае само Вашето име като получател или пък Вашият телефонен номер. Освен това трябва да плати наложеният платеж на пратката, ако има такъв. Възможно е от куриерската фирма да искат да се свържат с нас или с реалния получател за да получат потвърждение.
В случай на неуспешна доставка, ф-ма ”Спиди”АД ще извърши още един опит за доставка.
След два неуспешни опита, Вашата пратка ще бъде оставена в някой от офисите на ”Спиди”АД, от който ще имате възможност да вземете пратката в 7-дневен срок.
Можете да пренасочите пратката на друг адрес в рамките на града или в друг офис на ”Спиди”АД.
В случай на каквото и да е било увреждане или подозрение за увреждане на пратката, посочете тази информация и описание на увреждането в протокола на водача при подписване приемането на пратката. При съмнение относно състоянието на опаковката или пратката имате право да откажете приемането на пратката. В такъв случай, моля свържете се непосредствено с нас на тел: 0888262222
В случай, че приемете пратката и впоследствие установите, че съдържанието ѝ е повредено, моля свържете се с нас на тел: 0888262222
Всички пратки изпратени от Onegift.bg имат опция "Преглед преди заплащане"
• Пратката може да бъде доставена в най-удобното за Вас време, ако изрично заявите това по време на потвърждението на поръчката по телефона. Можете да посочите точен час (счита се +/-15 минути), часови период (преди/след определен час) или часови интервал от/до.
• Тази услуга е изпълнима само в населените места с офис на куриерска фирма Еконт.
• В случай че установите нарушена опаковка, липса или друга щета по пратката, моля, уведомете за това предаващия куриер още в момента на получаване на пратката. Това ще ни позволи да заменим повредения артикул възможно най-бързо и безплатно за вас.
• Моля, имайте предвид, че нарушаването на търговския вид (напр. разопаковане на целофана) на продуктите в пратката и тестването преди заплащане не са разрешени. Тези действия могат да доведат до непризнаване на евентуално предявени рекламация или отказ от покупка.
За доставки извън територията на България, моля свържете се с нас на тел: 0888262222
• Поръчки, заявени онлайн или по телефон в работен ден след 14:00 ч. или в почивни дни, се обработват и изпращат на следващия работен ден.
ПРИМЕР:
Ако поръчката е направена във вторник в 11.00 часа - пратката ще бъде обработена в същия ден с очаквана доставка до клиента в рамките на 1-3 работни дни.
Ако е направена в събота в 15.00 ч., пратката ще бъде обработена в първия работен ден.
При извънредни случаи горепосочените срокове могат да бъдат удължени, а клиентът ще бъде информиран от служителите на Onegift.bg в най-кратък срок. Доставки се извършват всеки ден от седмицата с изключение на неделя и празничните дни.
Имате възможност за доставка с услугата ПРИОРИТЕТ, която гарантира че пратката ще бъде доставена в точен времеви диапазон, така например, ако сте на адреса само до обяд, при заплащането на тази услуга - пратката ще бъде при Вас до обяд. Всички доставки до адрес в събота са задължително с тази услуга и се доставят до 13 часа. Фиксиран час за доставка и доставка в събота се начислява допълнително с такса от 3 лв. Пратки до адрес с фиксиран час ги изпращаме с куриерска фирма Еконт.
Всички останали поръчки, които са стандартни до офис или адрес без фиксиран час ще бъде доставена от куриерска фирма ”Спиди”АД.
Доставката ще бъде извършена до 1 работен ден във всички градове, където има филиал на ф-ма ”Спиди”АД, Срокът за доставка до някои населени места без офис на куриерска фирма Спиди или такива, които се обслужват по график, е възможно да бъде удължен с от 1 до 3 работни дни.
Веднага след изпращането на Вашата поръчка ще получите от нас уведомителен имейл с данните, необходими за проследяване на пратката.
Вашата пратка можете да проследявате на страница - https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Доставката до офис по принцип е най-предпочитана, заради по-ниската цена и заради това, че може да вземете пратката от офиса, когато имате свободно време. Повечето офиси работят от 9:00 до 18:00 часа през работните дни, но има и такива с удължено работно време. За подробна информация, погледнете ТУК.
Ако сте поръчали до офис, то ще получите имейл с номера на товарителницата в деня на изпращането, което означава, че можете да вземете поръчката си още на следващия ден след 09:00 часа. Също така е редно да получите СМС или Viber нотификация (но тук трябва да погледнете в бизнес известия, тези вид съобщения не излизат в основното меню за съобщения), когато пратката пристигне в техния офис. Понякога от Спиди не изпращат SMS-и на своите клиенти, това обаче не значи, че пратката не е изпратена от нас и вече не е в офиса им, за да сте напълно убедени и сигурни в това, може да се свържете с нас от 08:00 до 17:00 часа в работни дни или да си проверите статуса на пратката с номера на товарителницата, който сте получили на имейла - https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Ако желаете някой друг да вземе Вашата пратка е нужно да знае само Вашето име като получател или пък Вашият телефонен номер. Освен това трябва да плати наложеният платеж на пратката, ако има такъв. Възможно е от куриерската фирма да искат да се свържат с нас или с реалния получател за да получат потвърждение.
При доставка до адрес
Ако сте поръчали на адрес, то куриерът Ви се обажда, за да се разберете кога точно ще Ви е удобно и ще сте на адреса, за да получите поръчката.В случай на неуспешна доставка, ф-ма ”Спиди”АД ще извърши още един опит за доставка.
След два неуспешни опита, Вашата пратка ще бъде оставена в някой от офисите на ”Спиди”АД, от който ще имате възможност да вземете пратката в 7-дневен срок.
Можете да пренасочите пратката на друг адрес в рамките на града или в друг офис на ”Спиди”АД.
В случай на каквото и да е било увреждане или подозрение за увреждане на пратката, посочете тази информация и описание на увреждането в протокола на водача при подписване приемането на пратката. При съмнение относно състоянието на опаковката или пратката имате право да откажете приемането на пратката. В такъв случай, моля свържете се непосредствено с нас на тел: 0888262222
В случай, че приемете пратката и впоследствие установите, че съдържанието ѝ е повредено, моля свържете се с нас на тел: 0888262222
Всички пратки изпратени от Onegift.bg имат опция "Преглед преди заплащане"
2. Колко струва доставката?
Цена на доставка за България за пратки:- от 0. 100 кг до 0. 500 кг - 4.50 лв. до офис на Спиди
- от 0. 100 кг до 0. 500 кг - 6 лв. до адрес
- от 0. 500 до 1 кг - 6 лв. до офис на Спиди
- от 0. 500 до 1 кг - 7.20 лв. до адрес
- от 1 кг до 3 кг - 7.00 лв. до офис на Спиди
- от 1 кг до 3 кг - 9.00 лв. до адрес
- от 3 кг до 9 кг - 11.00 лв. до офис на Спиди
- от 3 кг до 9 кг - 15.00 лв до адрес
Допълнителни услуги
Фиксиран час за доставка • Пратката може да бъде доставена в най-удобното за Вас време, ако изрично заявите това по време на потвърждението на поръчката по телефона. Можете да посочите точен час (счита се +/-15 минути), часови период (преди/след определен час) или часови интервал от/до.
• Тази услуга е изпълнима само в населените места с офис на куриерска фирма Еконт.
- До адрес с фиксиран час до 1 кг - 12.50 лв.
- До адрес с фиксиран час от 1 кг. до 5 кг. - 16.50 лв.
- До адрес с фиксиран час от 5 кг. до 7 кг. - 22.50 лв.
Застраховка на пратката БЕЗПЛАТНО
• Всички пратки пътуват с обявена стойност и застраховани за наша сметка с допълнителна застраховка "чупливо" на съдържанието в тях.• В случай че установите нарушена опаковка, липса или друга щета по пратката, моля, уведомете за това предаващия куриер още в момента на получаване на пратката. Това ще ни позволи да заменим повредения артикул възможно най-бързо и безплатно за вас.
Такса наложен платеж +3,00 лв.
• При избор за плащане в брой при доставка, към сумата на поръчката се начислява допълнителна такса Наложен платеж (3 лв.). При методи за електронно плащане такава такса няма да бъде начислявана. Плащането на пратки с наложен платеж може да е в брой или с карта на ПОС терминал
Опция "Преглед преди плащане" БЕЗПЛАТНО
• В момента на получаване на пратката можете безплатно да отворите куриерския пакет, за да се уверите, че ще получите това, което сте поръчали, както и да проверите за повреда вследствие на транспорта.• Моля, имайте предвид, че нарушаването на търговския вид (напр. разопаковане на целофана) на продуктите в пратката и тестването преди заплащане не са разрешени. Тези действия могат да доведат до непризнаване на евентуално предявени рекламация или отказ от покупка.
За доставки извън територията на България, моля свържете се с нас на тел: 0888262222